INFORMAȚII
PERSONALE |
|
Nume
|
Stefanica Miruna |
Adresă |
Bd. Theodor Pallady nr 6, bloc A11, sc.c, ap.
102, Sector 3, Bucuresti, Romania |
Telefon |
021/348 37 61 |
Fax |
021/348 00 12 |
E-mail |
|
Naționalitate |
Romana |
Data nașterii |
11.11.1973 |
EXPERIENȚĂ
PROFESIONALĂ |
|
Perioada (de la - până la) |
iunie 2002 - prezent |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES
GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Managementul financiar al activitatii
firmei |
Funcția sau postul ocupat |
Director
General & Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilități |
- urmarire indicatori economici si criteriilor de performanta - identificarea masurilor de optimizare a activitatilor economice si
financiare - previzionare si urmarire cash flow - elaborarea bugetelor - elaborarea strategiei de dezvoltare si a politicilor de client - elaborarea studiilor de piata Coordonarea departamentului financiar contabil (activitatile specifice
conform legislatiei in vigoare din Romania): - supervizarea statelor de plata si a tuturor rapoartelor fiscale
(declaratii privind varsamintele la buget, etc) - supervizarea intocmirii
registrului de casa - stabilirea si urmarirea documentelor financiare pentru furnizorii si
clientii din fiecare contract - supervizarea intocmirii bilantului, contului de profit si pierdere si a
altor rapoarte lunarea - intocmirea documentelor de plata pentru furnizori - monitorizarea zilnica a conturilor bancare - stabilirea si urmarirea garantiilor bancare necesare pentru proiectele
in curs - administrarea transferurilor de numerar - previzionarea, validarea si urmarirea bugetelor la nivel de proiecte si
la nivelul companiei |
Perioada (de la - până la) |
Septembrie 2009 Decembrie
2009 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Participarea, in calitate de Director Adjunct al echipei de proiect, la elaborarea strategiei
de dezvoltare locala durabila a Municipiului Sebes, judetul Alba |
Funcția sau postul ocupat |
Director
General & Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilită |
Responsabilitati in cadrul Proiectelor: - Coordonarea constituirii structurilor locale (grupuri de lucru,
secretariat local) si moderarea discutiilor tematice ale grupului din
domeniul economie-turism - Coordonarea elaborarii esantionului reprezentativ si a chestionarului
aplicat in cadrul sondajului de opinie; centralizarea si interpretarea
rezultatelor in domeniiile economic si turistic - elaborarea, pe baza discutiilor cu reprezentantii autoritatii
contractante, a profilului comunitatii, elaborarea analizei SWOT in domeniile
economic si turistic - elaborarea, in stransa colaborare cu reprezentantii comunitatilor locale
beneficiare, a viziunilor strategice; detalierea directiilor de actiune si a portofoliului
de proiecte prioritare in domeniile economic si turistic. - colaborarea in elaborarea profilului mediului de afaceri local - organizarea si coordonarea campaniilor de consultare publica in vederea
validarii rezultatelor intermediare si a rezultatelor finale ale proiectelor |
Perioada (de la - până la) |
Iulie 2009 Decembrie
2009 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Participarea, in calitate de Director al echipei de proiect, la elaborarea strategiei de dezvoltare
durabila Municipiului Lugoj, judetul Timis |
Funcția sau postul ocupat |
Director
General & Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilită |
Responsabilitati in cadrul Proiectelor: - Constituirea structurilor locale de lucru, formarea grupelor consultative
de lucru in domeniile economic-turistic, social, urbanism, protectia mediului - Coordonarea sondajelor de opinie realizate in cadrul strategiei, in
randul populatiei si agentilor economici, elaborarea esantioanelor
reprezentative si a chestionarelor cu intrebari specifice; centralizarea si
interpretarea rezultatelor, cu accent pe problematicile din domeniile
economic si turistic. - elaborarea, pe baza discutiilor cu reprezentantii autoritatii
contractante, a profilului comunitatilor locale - elaborarea analizei SWOT - elaborarea, in stransa colaborare cu reprezentantii comunitatilor locale
beneficiare, a viziunilor strategice - organizarea si coordonarea campaniilor de consultare publica in vederea
validarii rezultatelor intermediare si a rezultatelor finale ale proiectelor |
Perioada (de la - până la) |
Iulie 2009 Septembrie 2009 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Coordonarea , in calitate de
Director al echipei de proiect a organizarii sesiunilor de instruire, seminariilor si conferintelor in
cadrul proiectului Phare RO 2006/018-147.01.03.01.01 |
Funcția sau postul ocupat |
Director
General & Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilită |
Organizarea sesiunilor de instruire, seminariilor si
conferintelor in cadrul proiectului Phare RO 2006/018-147.01.03.01.01 Responsabilitati in cadrul proiectului -
Participarea la laborarea conceptului si agendei -
Coordonarea participantilor si a lectorilor -
Coordonarea suportului logistic si administrativ al proiectului, cu
identificarea celor mai bune solutii privind spatiul de organizare,
acomodarea invitatilor si participantilor, acordarea de sprijin logistic
participantilor si lectorilor -
Colectarea feed-back-ului participantilor Coordonarea activitatilor posteveniment: formularea
strategiilor pe termen scurt in vederea imbunatatirii calitatii organizarii,
actualizarea bazei de date cu contacte, elaborarea si prezentarea rapoartelor
de eveniment, etc |
Perioada (de la - până la) |
Iulie 2007 Decembrie 2007 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Coordonarea, in calitate de Director al echipei
de proiect, a primei sesiuni din cele trei ateliere de lucru regionale cu tema Tender Act achizitii publice in contextul proiectelor finantate prin fonduri europene. |
Funcția sau postul ocupat |
Director
General & Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul proiectului - Elaborarea conceptului si agendei - Coordonarea activitatii de promovare a evenimentului - Identitificarea si atragerea partenerilor institutionali: FALR, AMR, AcoR - Invitarea expertilor si lectorilor din cadrul Ministerelor implicate in
implementarea fondurilor structurale precum si a Autoritatilor de Management
pe fiecare program operational si a Organismelor Intermediare - MDLPL, ADR-uri, MMDD, OI Pos Mediu, MIRA,
MEF, MADR, DADR, ANRMAP - Coordonarea echipei operative: lansarea invitatiilor, derularea campaniei
de atragere de participanti, - Coordonarea suportului logistic si administrativ al proiectului, cu
identificarea celor mai bune solutii privind spatiul de organizare,
acomodarea invitatilor si participantilor, elaborarea si executarea
materialelor promotionale - Moderarea evenimentului Coordonarea activitatilor posteveniment: derularea corespondentei cu
participanti si lectori in vederea obtinerii unui feedback privind
organizarea, formularea strategiilor pe termen scurt in vederea imbunatatirii
calitatii organizarii, actualizarea bazei de date cu contacte, elaborarea si
prezentarea rapoartelor de eveniment, etc |
Perioada (de la - până la) |
Aprilie 2008 Decembrie 2008 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Participarea, in calitate de Director al echipei de proiect, la
elaborarea strategiei de dezvoltare durabila a comunitatilor din mediul
rural: § Comuna Paulesti, Judetul Vrancea § Comuna Pardosi, Judetul Buzau |
Funcția sau postul ocupat |
Director General &
Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul proiectelor: -
Constituirea structurilor locale (grupuri de lucru, secretariat local) -
elaborarea, pe baza discutiilor cu reprezentantii autoritatii
contractante si a sondajelor de opinie derulate in randul populatiei si
mediului de afaceri, a profilului comunitatilor locale -
elaborarea analizei SWOT -
elaborarea, in stransa colaborare cu reprezentantii comunitatilor locale
beneficiare, a viziunilor strategice, a directiilor de actiune si a
portofoliului de proiecte prioritare in domeniile economic, turistic,
urbanism si protectia mediului, social -
organizarea si coordonarea campaniilor de consultare publica in vederea
validarii rezultatelor intermediare si a rezultatelor finale ale proiectelor |
Perioada (de la - până la) |
Februarie - Mai 2007 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Organizarea, in calitate de Director al echipei de proiect, a celei de a doua editii a
forumului national Instrumente pentru
o Guvernare mai Buna, Forum National ce a
adresat problematicile curente ale procesului de integrare europeana a
Romaniei si a pus fata in fata, in cadrul unui dialog deschis, preocuparile
structurilor locale, politica aplicata a structurilor centrale si formulele
viabile de finantare ale finantatorilor. Eveniment organizat in parteneriat
cu Federatia Autoritatilor Locale din Romania, Asociatia Municipiilor din
Romania, Asociatia Comunelor din Romania. |
Funcția sau postul ocupat |
Director General & Partener
Asociat |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul proiectului -
Elaborarea conceptului si agendei -
Coordonarea activitatii de promovare a evenimentului -
Identitificarea si atragerea partenerilor institutionali: FALR, AMR, AcoR -
Identificarea si atragerea partenerilor din domeniul financiar bancar:
BCR, BRD GSG, Unicredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank, etc -
Invitarea expertilor si lectorilor din cadrul Ministerelor implicate in
implementarea fondurilor structurale precum si a Autoritatilor de Management
pe fiecare program operational si a Organismelor Intermediare - MDLPL,
ADR-uri, MMDD, OI Pos Mediu, MIRA, MEF, MADR, DADR, ANRMAP -
Coordonarea echipei operative: lansarea invitatiilor, derularea campaniei
de atragere de participanti, -
Coordonarea suportului logistic si administrativ al proiectului, cu
identificarea celor mai bune solutii privind spatiul de organizare,
acomodarea invitatilor si participantilor, elaborarea si executarea
materialelor promotionale -
Moderarea evenimentului Coordonarea activitatilor posteveniment: derularea
corespondentei cu participantii si lectorii in vederea obtinereii unuii feed
back privind organizarea, formularea strategiilor pe termen scurt in vederea
imbunatatirii calitatii organizarii, actualizarea bazei de date cu contacte,
elaborarea si prezentarea rapoartelor de eveniment, etc |
Perioada (de la - până la) |
Februarie 2006 Septembrie
2008 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Organizarea, in calitate de Events Coordinator, a peste 20 de ateliere de lucru regionale cu
tema Fondurile Europene Postaderare-
cate trei sesiuni pentru fiecare regiune de dezvoltare. |
Funcția sau postul ocupat |
Managing Director & Events Coordinator
PROFINN |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul proiectului -
Constituirea echipei de proiect prin atragerea de noi colaboratori -
Elaborarea conceptului si agendei -
Coordonarea activitatii de promovare a evenimentului, dezvoltarea
planului media si urmarirea indeplinirii lui -
Identitificarea si atragerea partenerilor institutionali: FALR, AMR, AcoR -
Identificarea si atragerea partenerilor din domeniul financiar bancar:
BCR, BRD GSG, Unicredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank, etc -
Invitarea expertilor si lectorilor din cadrul Ministerelor implicate in
implementarea fondurilor structurale precum si a Autoritatilor de Management
pe fiecare program operational si a Organismelor Intermediare: MDLPL,
ADR-uri, MMDD, OI Pos Mediu, MIRA, MEF, MADR, DADR, ANRMAP -
Coordonarea echipei operative: lansarea invitatiilor, derularea campaniei
de atragere de participanti, -
Coordonarea suportului logistic si administrativ al proiectului, cu
identificarea celor mai bune solutii privind spatiul de organizare,
acomodarea invitatilor si participantilor, elaborarea si executarea
materialelor promotionale -
Moderarea evenimentului Coordonarea activitatilor posteveniment: derularea
corespondentei cu participantii si lectorii in vederea obtinereii unuii feed
back privind organizarea, formularea strategiilor pe termen scurt in vederea
imbunatatirii calitatii organizarii, actualizarea bazei de date cu contacte,
elaborarea si prezentarea rapoartelor de eveniment, etc |
Perioada (de la - până la) |
Sep. 2006 Dec.2007 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Participarea, in calitate de Director Adjunct al echipei de proiect, la elaborarea strategiei
de dezvoltare durabila a trei comunitati locale urbane din Moldova: §
Statiunea turistica de interes national Targu Ocna §
Municipiul Roman §
Municipiul Moinesti |
Funcția sau postul ocupat |
Director General &
Partener Asociat |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul Proiectelor: - Coordonarea constituirii structurilor locale (grupuri de lucru,
secretariat local) si moderarea discutiilor tematice ale grupurile din domeniile economic si turistic - Coordonarea elaborarii esantionului reprezentativ si a chestionarului
aplicat in cadrul sondajului de opinie; centralizarea si interpretarea
rezultatelor in domeniiile economic si turistic - elaborarea, pe baza discutiilor cu reprezentantii autoritatii
contractante, a profilului comunitatii, elaborarea analizei SWOT in domeniile
economic si turistic - elaborarea, in stransa colaborare cu reprezentantii comunitatilor locale
beneficiare, a viziunilor strategice; detalierea directiilor de actiune si a
portofoliului de proiecte prioritare in domeniile economic si turistic. - colaborarea in elaborarea profilului mediului de afaceri local - organizarea si coordonarea campaniilor de consultare publica in vederea
validarii rezultatelor intermediare si a rezultatelor finale ale proiectelor |
Perioada (de la - până la) |
Ian. 2005 Dec. 2006 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Organizarea si consolidarea in calitate de Events Coordinator, a Departamentului Evenimente Speciale
PROFINN a carui principala activitate este constituita de organizarea de
targuri si expozitii, seminarii, sesiuni de instruire, conferinte si
congrese, mese rotunde si ateliere de lucru.
|
Funcția sau postul ocupat |
Managing
Director & Events Coordinator PROFINN |
Principalele activități și responsabilități |
Evenimente organizate: ·
Iunie 2005 - PROFINN 2005
targ national + conferinta - pe teme
de proiecte de finantare si idei de afaceri dedicat industriei alimentare,
agriculturii ecologice si domeniilor conexe ·
Septembrie 2005 - Evitarea
practicilor comerciale incorecte conferinta dedicata atat companiilor
private cat si autoritatilor publice locale. ·
Aprilie 2006 - Instrumente pentru o guvernare mai buna - Editia 1 - Forum National ce a adresat
problematicile curente ale procesului de integrare europeana a Romaniei si va
pune fata in fata, in cadrul unui dialog deschis, preocuparile structurilor
locale, politica aplicata a structurilor centrale si formulele viabile de
finantare ale finantatorilor. ·
Iunie 2006 PROFINN 2006 Editia a doua - targ national + conferinta - pe teme de proiecte de finantare si idei de
afaceri dedicat industriei alimentare, agriculturii ecologice si domeniilor
conexe ·
Septembrie Noiembre 2006 Forumul
National Cum sa ne pregatim pentru fondurile structurale un ciclu de
trei sesiuni regionale (cate o sesiune pentru fiecare regiune istorica a
tarii) astfel: o
5-6 Octombrie 2006 - Sesiunea 1,
Sinaia, pentru Muntenia, Dobrogea si Oltenia o
19-20 Octombrie 2006 Sesiunea 2, Gura Humorului, pentru Moldova o
9-10 Noiembrie 2006 Sesiunea 3, Cluj Napoca, pentru Transilvania si
Banat Responsabilitati : -
Constituirea echipei de proiect prin atragerea de noi colaboratori -
Elaorarea si implementarea procedurilor de functionare pentru toate
aspectele legate de organizarea unui eveniment la nivel de echipa si
departament -
Elaborarea conceptului si agendei -
Coordonarea activitatii de promovare a evenimentului, dezvoltarea
planului media si urmarirea indeplinirii lui -
Identitificarea si atragerea partenerilor institutionali: FALR, AMR,
AcoR, INA - Identificarea
si atragerea partenerilor din domeniul financiar bancar: BCR, BRD
GSG, Unicredit Tiriac
Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, CEC, Raiffeisen Leasing, Unicredit
Leasing etc - Invitarea
expertilor si lectorilor din cadrul Ministerelor implicate in implementarea
fondurilor structurale precum si a Autoritatilor
de Management pe fiecare
program operational si a Organismelor
Intermediare: MDLPL, ADR-uri,
MMDD, OI Pos Mediu, MIRA, MEF -
Coordonarea echipei operative: lansarea invitatiilor, derularea campaniei
de atragere de participanti, -
Coordonarea suportului logistic si administrativ al proiectului, cu
identificarea celor mai bune solutii privind spatiul de organizare,
acomodarea invitatilor si participantilor, elaborarea si executarea
materialelor promotionale -
Moderarea evenimentului Coordonarea activitatilor posteveniment: derularea
corespondentei cu participantii si lectorii in vederea obtinereii unuii feed
back privind organizarea, formularea strategiilor pe termen scurt in vederea
imbunatatirii calitatii organizarii, actualizarea bazei de date cu contacte,
elaborarea si prezentarea rapoartelor de eveniment, etc |
Perioada (de la - până la) |
Dec 2003 Dec 2005 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Consultanta
in cadrul proiectului Sistem integrat de sprijinire a fermierilor si asociatiilor de fermieri din Judetul Calarasi pentru cultivarea durabila a terenurilor agricole proiect nr.
3512 selectat pentru finantare
in cadrul transei 5 a Schemei Competitive de Granturi
(SCG) o componenta majora
de sprijin pentru cercetarea
aplicativa si extensie in cadrul proiectului pentru sprijinirea serviciilor din agricultura asistat de Banca Mondiala. |
Funcția sau postul ocupat |
Consultant Coordonator evenimente |
Principalele activități și responsabilități |
Responsabilitati in cadrul proiectului: ·
Organizarea de grupuri
de lucru si ateliere de lucru pentru
fermierii din Judetul Calarasi, cu
tematici legate de cultivare durabila a terenurilor agricole. ·
Editarea, tiparirea si difuzarea de pliante, brosuri, buletine informative etc. cu informatii
tehnico stiintifice privind cultivarea terenurilor agricole cu cereale,
leguminoase pentru boabe si plante tehnice si furajere si cu informatii
legislative de interes ·
Dezvoltarea si intretinerea unui pagini/site/
portal pentru accesul micilor fermieri din Judetul Calarasi la
informatii utile, pentru dezvoltarea unei baze de date unitare si flexibile
din domeniul productiei vegetale si pentru facilitarea comunicarii intre toti
actorii implicati in proiect ·
Initierea de contacte, mai mult sau mai putin formale, intre fermieri si asociatiile
profesionale locale in vederea asocierii pentru aprovizionarea cu inputuri,
mecanizare si comercializarea produselor agricole; Stabilirea de consortii tehnico-stiintifice si de afaceri intre fermieri,
ICDA Fundulea, GSG, ARAD si Centrele Agricole si de Consultanta Locale din
judetul Calarasi, in vederea participarii la programele nationale si
internationale |
Perioada (de la - până la) |
Martie 2006 Aprilie
2006 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Consultanta |
Funcția sau postul ocupat |
Consultant |
Principalele activități și responsabilități |
-Elaborarea documentatiei economico-financiare (capitolul
5 din studiul de fezabilitate)
vederea implementarii unui sistem de colectare selectiva si transport al deseurilor solide pentru Primaria Medgidia. -Elaborarea documentatiei corespondente din cadrul
aplicatiei pentru Programul Phare 2004 Coeziune Economico-Sociala. |
Perioada (de la - până la) |
Aprilie- Iulie 2005 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Consultanta |
Funcția sau postul ocupat |
Consultant |
Principalele activități și responsabilități |
Elaborarea
proiectului
pentru obtinerea unui imprumut rambursabil pentru
Consiliul Local al Orasului Siret,
in vederea finalizarii proiectelor de infrastructura aflate in derulare. Responsabilitati in cadrul proiectului: -
Elaborarea raportului asupra capacitatii Consiliului Local de a mobiliza
resurse financiare pentru finalizarea proiectelor in derulare. -
Realizarea unui studiu de piata pentru gasirea celui mai convenabil
aranjament financiar cu banca -
Participarea la sesiunile comitetului de evaluare Asistenta tehnica pentru negocieri pe perioada
contractului. |
Perioada (de la - până la) |
Aprilie- August 2002 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES
GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Consultanta |
Funcția sau postul ocupat |
Consultant |
Principalele activități și responsabilități |
Elaborarea
documentatiei tehnico-economice Studiu
de fezabilitate privind CRESTEREA CAPACITATII DE FABRICATIE A
PRODUSELOR MEDICAMENTOASE DE UZ UMAN in vederea completarii surselor
de finantare, prin imprumut bancar, pentru realizarea unui laborator de
productie medicamente pentru farmacia Slavia Pharm din Bucuresti |
Perioada (de la - până la) |
Iunie 2002 Dec.2005 |
Numele și adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES
GROUP SRL |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Coordonare evenimente; site manager |
Funcția sau postul ocupat |
Events
& Site Manager Food Industry Business |
Principalele activități și responsabilități |
|
Perioada (de la - până la) |
Ian. 2000 Iun.
2002 |
Numele și adresa angajatorului |
PROMO-PACK SRL , Sisteme si materiale de ambalat |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Organizarea
participarii companiei la
targuri si expozitii de profil. |
Funcția sau postul ocupat |
Coordonator Relatii Publice |
Principalele activități și responsabilități |
Organizarea participarii companiei la targuri
si expozitii de profil
(Indagra, Agraria). Responsabiliati: - organizarea vizitelor companiilor
straine reprezentate pe piata romaneasca de Promo Pack inclusiv acomodarea
si agenda invitatilor - si promovarea
produselor si serviciilor oferite ante si post eveniment. Organizarea unui patronat in domeniul
ambalajelor Organizatia Patronala a
Producatorilor si Importatorilor de Masini de Ambalat din Romania. Responsabilitati ca promotor al
acestui proiect: -
crearea
bazei de date cu agentii economici din domeniul ambalajelor -
desfasurarea unei campanii
de constientizare privind
utilitatea organizarii unui patronat - derularea
formalitatilor necesare infiintarii |
Perioada (de la - până la) |
Ian. 2000 Ian. 2002 |
Numele și adresa angajatorului |
PROMO-PACK SRL , Sisteme si materiale de ambalat |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Coordonator al activitatilor interne |
Funcția sau postul ocupat |
Business Developer |
Principalele activități și responsabilități |
Incepand cu Decembrie 2001 participare la
proiectul Noi echipamente si tehnologii pe piata romaneasca de morarit si
panificatie pentru compania Meincke AG Denmark. Scopul a fost introducerea
acestor echipamente pe piata romaneasca.
|
Perioada (de la - până la) |
Oct. 1998 Dec. 1999 |
Numele și adresa angajatorului |
MOBISTAR S.R.L. Producator
de mobilier |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Elaborarea si implementarea
strategiei de dezvoltare pe termen lung |
Funcția sau postul ocupat |
Coordonator Marketing |
Principalele activități și responsabilități |
Pregatirea bugetului activitatilor si a
strategiei de dezvoltare. |
Perioada (de la - până la) |
Iulie 1997 Oct. 1998 |
Numele și adresa angajatorului |
NATIONALA S.A.
Asigurari si reasigurari |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Elaborarea de produse de asigurare |
Funcția sau postul ocupat |
Divizia Asigurari Iulie 1997 Decembrie 1997 |
Principalele activități și responsabilități |
Dezvoltarea produselor de asigurare pentru asigurari de persoane si asigurari de bunuri (asigurari de viata, asigurarea proprietatii comerciale, asigurarea locuintelor, asigurari aviatice, asigurari de raspundere civila) |
Funcția sau postul ocupat |
Divizia Logistica Decembrie 1997 - Octombrie 1998 |
Tipul activității sau sectorul de activitate |
Implementarea produselor de asigurare; Coordonarea activitatii de training |
Principalele activități și responsabilități |
Implementarea
produselor de asigurare
in tot teritoriul prin intermediul retelei de agenti: -
Studii de piata pentru
stabilirea celei mai bune strategii pentru fiecare produs -
Dezvoltarea retelei
de agenti de asigurare -
Elaborarea mapelor
si pliantelor support pentru trainingul agentilor |
EDUCAȚIE ȘI FORMARE |
|
Perioada (de la - până la) |
[2009] |
Formă de învățământ |
Formare continua |
Numele și tipul instituției de
învățământ |
Academia Britanica de
Afaceri si Comunicare |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaționale
|
Relatii publice |
Tipul calificării/diploma obținută
|
Diploma de PR Relatii Publice in Afaceri |
Nivelul de clasificare a formei
de instruire/învățământ
|
Certiicat de absolvire |
Perioada (de la - până
la) |
2007 |
Formă de învățământ |
Formare continua |
Numele și
tipul instituției de învățământ |
Ministerul Muncii,
Familiei și Egalității de Șanse, Train of trainers |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaționale
|
Formare formatori |
Tipul calificării/diploma
obținută
|
Certificat formator |
Nivelul de clasificare a formei de instruire/învățământ |
Certificat de absolvire |
Perioada (de la - până
la) |
2002 |
Formă de învățământ |
Formare continua |
Numele și tipul instituției de
învățământ |
Entrepreneurial Training Workshop EMPRETEC Programme |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaționale |
Antreprenoriat |
Tipul calificării/diploma
obținută
|
Diploma de aptitudini antreprenoriale |
Nivelul de clasificare a formei
de instruire/învățământ
|
Certificat de absolvire |
Perioada (de la - până
la) |
1992 - 1997 |
Formă de învățământ |
Universitar |
Numele și tipul instituției de
învățământ |
Academia de Studii
Economice București, Facultatea de Statistica |
Domeniul studiat/aptitudini ocupaționale |
Economic |
Tipul calificării/diploma
obținută |
Licențiata în
statistica economica; absolventa în
primii 5% |
Nivelul de clasificare a formei
de instruire/învățământ
|
Diploma de loicenta |
APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE dobândite în cursul
vieții carierei dar care
nu sunt recunoscute
neapărat printr-un certificat sau o diplomă |
Aptitudini
organizatorice si de lucru in echipa, capacitate de analiza si sinteza, bune
abilitati de comunicare. |
LIMBA MATERNA |
Romana |
LIMBI STRĂINE CUNOSCUTE |
|
Engleza |
Citit Vorbit Scris excelent bine
bine |
Franceza |
Citit Vorbit Scris bine
bine
bine |
Permis de conducere |
NU |